Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spojitý komorový nosník přes údolí
Haluška, Ľuboš ; Svadbík,, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této Diplomové práce se zabývá návrhem silničního mostu mezi obcemi Brodzany a Partizánske, přemosťující údolí. Byly navrženy 3 varianty. Zvolená varianta je spojitý komorový nosník s šikmými stěnami, dodatečně předpjatý kabely se soudržností. Statická analýza zahrnuje vliv výstavby pomocí TDA. Konstrukce byla posuzována na dočasné a trvalé návrhové situace. Návrh a posouzení byly provedeny dle EC.
Návrh mostní konstrukce dálničního mostu
Luberová, Lucie ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Prešovském kraji, okrese Levoča na území Slovenské republiky. Objekt se nachází na dálnici D 26,5/120, na 13,499 795 kilometru a přemosťuje komunikaci III. třídy - 131-00. Cílem je návrh kolmé konstrukce o čtyřech polích, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je komorový nosník se šikmými stěnami z dodatečně předpjatého betonu výšky 2,480 m. Druhá varianta je navržena jako dvoutrámový nosník a třetí jako jednotrámový. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 166,000 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer a porovnán s ručním výpočtem podle platných norem. Most je navržen dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh lávky přes vlečku
Mertová, Eliška ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh nové lávky pro pěší vedoucí přes vlečku namísto stávajícího železobetonového nadchodu v areálu cementárny v Mokré u Brna. Lávka slouží k převedení pěší dopravy přes zmíněnou železniční dráhu. Práce se skládá z návrhu lávky jako železobetonové spojité rámové konstrukce, vypracování modelu lávky pro analýzu vnitřních sil, dimenzování a posouzení konstrukce na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer 2013. V celkové statické analýze nejsou zohledněny vlivy fází výstavby konstrukce.
Zavěšená půdorysně zakřivená lávka pro pěší
Müller, Radek ; Kaláb,, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem vytvořil studii zavěšené půdorysně zakřivené lávky pro pěší. Jako hlavní konstrukční materiál je použit předpjatý železobeton. Závěsy a zábradlí jsou vyrobeny z oceli. Lávka má délku 130,00 m a šířku 3,70 m. Půdorysný tvar konstrukce je tvořen dvěma protisměrnými kružnicovými oblouky. Mostovka je tvořena komorovým nosníkem. Mostovka je jednostranně zavěšená na dvou železobetonových pylonech o výšce 39,00 m. Pylony jsou podporovány závěsy.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Spojitý komorový nosník přes údolí
Haluška, Ľuboš ; Svadbík,, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této Diplomové práce se zabývá návrhem silničního mostu mezi obcemi Brodzany a Partizánske, přemosťující údolí. Byly navrženy 3 varianty. Zvolená varianta je spojitý komorový nosník s šikmými stěnami, dodatečně předpjatý kabely se soudržností. Statická analýza zahrnuje vliv výstavby pomocí TDA. Konstrukce byla posuzována na dočasné a trvalé návrhové situace. Návrh a posouzení byly provedeny dle EC.
Zavěšená půdorysně zakřivená lávka pro pěší
Müller, Radek ; Kaláb,, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem vytvořil studii zavěšené půdorysně zakřivené lávky pro pěší. Jako hlavní konstrukční materiál je použit předpjatý železobeton. Závěsy a zábradlí jsou vyrobeny z oceli. Lávka má délku 130,00 m a šířku 3,70 m. Půdorysný tvar konstrukce je tvořen dvěma protisměrnými kružnicovými oblouky. Mostovka je tvořena komorovým nosníkem. Mostovka je jednostranně zavěšená na dvou železobetonových pylonech o výšce 39,00 m. Pylony jsou podporovány závěsy.
Návrh mostní konstrukce dálničního mostu
Luberová, Lucie ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Prešovském kraji, okrese Levoča na území Slovenské republiky. Objekt se nachází na dálnici D 26,5/120, na 13,499 795 kilometru a přemosťuje komunikaci III. třídy - 131-00. Cílem je návrh kolmé konstrukce o čtyřech polích, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je komorový nosník se šikmými stěnami z dodatečně předpjatého betonu výšky 2,480 m. Druhá varianta je navržena jako dvoutrámový nosník a třetí jako jednotrámový. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 166,000 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer a porovnán s ručním výpočtem podle platných norem. Most je navržen dle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh lávky přes vlečku
Mertová, Eliška ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh nové lávky pro pěší vedoucí přes vlečku namísto stávajícího železobetonového nadchodu v areálu cementárny v Mokré u Brna. Lávka slouží k převedení pěší dopravy přes zmíněnou železniční dráhu. Práce se skládá z návrhu lávky jako železobetonové spojité rámové konstrukce, vypracování modelu lávky pro analýzu vnitřních sil, dimenzování a posouzení konstrukce na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer 2013. V celkové statické analýze nejsou zohledněny vlivy fází výstavby konstrukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.